ROBOTY DROGOWE – Wykonanie wykopu – MOP lewy – Wykonanie wykopu – MOP prawy – Wykonanie wykopu w km 18+825-19+725 – Wykonanie wykopu w km 20+830-21+410 – Wykonanie nasypu w km 18+290-18+505 – Wykonanie nasypu w km 18+570-18+825 – Wykonanie nasypu w km 22+340-22+510 – Wykonanie nasypu w km 24+220-24+340 – Wykonanie ścieków monolitycznych w km 21+500-21+840 lewa strona – Wykonanie ścieków monolitycznych w km 21+691-21+731 prawa strona – Wykonanie ścieków monolitycznych w km 18+866-20+330 prawa strona – Wykonanie ścieków monolitycznych w km 19+915-20+240 lewa strona, lewa krawędź – Wykonanie ścieków monolitycznych w km 20+231-20+330 lewa strona, prawa krawędź – Nasyp przeciążeniowy w km 23+815-23+905 – Warstwa odsączająca w km 19+430-19+620 – Podbudowa AC22P w km 23+250-23+375, prawa i lewa strona – Uszczelnienie rowu w km 21+000-21+350 – Ulepszenie podłoża C0,4/0,5 w km 19+430-19+620 – Podbudowa C5/6 w km 19+620-19+805, lewa i prawa strona – Humusowanie skarp w km 20+400-21+030, lewa strona |
|||||||||||||||||||
ROBOTY MOSTOWE – Betonowanie skrzydła P1, jezdnia prawa – obiekt WS-20 – Zbrojenie i deskowanie poprzecznic – obiekt WS-20 – Betonowanie ustroju nośnego, jezdnia prawa, obiekt WS-21 – Zbrojenie i deskowanie skrzydeł P1, obiekt WS-21 – Betonowanie skrzydła P1, jezdnia prawa – obiekt WS-21 – Przygotowanie podłoża pod podparcie ustroju – obiekt WD-22 – Zbrojenie i deskowanie ustroju nośnego, obiekt MS-23 – Deskowanie ustroju nośnego, jezdnia prawa, obiekt WS-25 – Betonowanie płyty zespalającej – obiekt PZM 19+169 – Betonowanie płyt przejściowych – obiekt PZM 19+169 |
|||||||||||||||||||
ROBOTY BRANŻOWE – Budowa kanalizacji deszczowej – D24 – – Budowa kanału technologicznego – Budowa oświetlenia – Zasilanie – Chudy beton, budynek toalet MOP – Murowanie ścianek – MOP Lewy – Wykop pod zbiornik p. poż. – MOP Prawy – Montaż zbiornika p. poż. – MOP Prawy |