ROBOTY DROGOWE | |||||||||||||||||||
Wykonanie wykopów | MOP prawy | 0% | |||||||||||||||||
Wykonanie nasypu | 0% | ||||||||||||||||||
GWN | km 23+815-23+930 DG 108977L |
2% | |||||||||||||||||
Podbudowa C5/6 | km 23+815-23+930 | 0% | |||||||||||||||||
Podbudowa z kruszywa C90/3 | km 23+815-23+930 | 0% | |||||||||||||||||
Podbudowa AC22P | S19 | 60% | |||||||||||||||||
Warstwa wiążąca | S19 | 35% | |||||||||||||||||
SMA | km 20+380-23+350 | 33% | |||||||||||||||||
Krawężniki kamienne | 100% | ||||||||||||||||||
Zasypka w pasie rozdziału | |||||||||||||||||||
Humusowanie i skarpowanie | |||||||||||||||||||
Chodniki | MOP lewy | ||||||||||||||||||
Rondo | DK19 | ||||||||||||||||||
ROBOTY MOSTOWE | |||||||||||||||||||
Betonowanie dylatacji | obiekt WS-20 | 100% | |||||||||||||||||
Papa na ściankach zaplecznych | obiekt WS-20 | 0% | |||||||||||||||||
Obrukowanie stożków | obiekt WD-22 | 100% | |||||||||||||||||
Iniekcja | obiekt WD-22 | 100% | |||||||||||||||||
Kapy, prawa strona/jezdnia prawa | obiekt WS-25 | 100% | |||||||||||||||||
Rozbiórka deskowania, jezdnia lewa | obiekt WS-25 | 78% | |||||||||||||||||
Izolacja z papy na kapach | obiekt WS-25 | 0% | |||||||||||||||||
ROBOTY BRANŻOWE | |||||||||||||||||||
Budowa kanalizacji deszczowej | D20 | 100% | |||||||||||||||||
Budowa kanału technologicznego | 33% | ||||||||||||||||||
Budowa oświetlenia | 160% | ||||||||||||||||||
Budowa przyłączy energetycznych | 66% |